Gothic 1 Gothic 2 Gothic 2 Noc Havrana Gothic 3 Gothic 3 Forsaken Gods ArcaniA - Gothic 4

PÁN DRAKŮ:

ZADÁ: FINKREGH

ODMĚNA: +1000 xp, +1000 xp, +1000 xp, +250 xp

V 5. Kapitole se stavte u Xardase, kde vám Lester předá dopis od Xardase. Pak běžte do kláštera za Pyrokarem a promluvte si s ním. Pak běžte do klášterní kobky a promluvte si s Talamonem, řekněte mu, že vám Pyrokar, povoli přečíst si Xardasovu knihu. Knihu najdete na alchymistickém stolku, vemte si jí a přečtěte si jí. Najdete lístek a klíč, běžte k lampě na konci místnosti a zatáhněte za ni, vyjedou dveře a vy vejděte dovnitř. Je tam veliké množství kostlivců, tak se postarejte o to ať jich trochu ubyde.Probíjejte se tak dlouho ,až se probijete ke kostlivému mágovi přede dveřmi. Dveře otevřete a vlezte dovnitř. Pak dojděte až k místnosti s démony. Využijte toho, že neproletí dveřmi a z dostatečné vzdálenosti do nich střílejte. V místnosti si přečtěte almanach. Naučíte se vyrábět teleportační runu k nejlepší zbroji. Na stolku si vemte všechny věci, přečtěte si knihu co jste našli a prohlédněte si námořní mapu. Pak se vraťte k Talamonovi a řekněte mu o tajných dveřích. Pak běžte za Pyrokarem a řekněte mu, že jste otevřeli Xardasovu knihu a že jste našli lektvar. Pak běžte za Goraxem kupte si svěcenou vodu. Pak běžte do klášterní knihovny a vyrobte si teleportační runu, použijte ji a vemte si legendární zbroj a vykraďte si truhlu.